Volcom Brighton Pullover – Caramel


    Materiaal: V-Science 2-Layer Shell
    Pasvorm: Drop Tail Fit
    Waterdichtheid: 15.000 mm
    Ademend vermogen: 15.000 gr/m2/24h
    Voering: Medium
    Capuchon: Niet afneembaar
    Sneeuwvanger: Ja
    Waterdichte ritsen: Ja
    Getapete naden: Ja
    Skipas houder: Ja

    Productinformatie

    De Volcom Brighton Pullover combineert stijl met prestaties. De V-Science 2-Layer Shell samen met de V-Science Stretch Oxford geeft je een robuuste protectie tegen de winterse elementen. De pasvorm heeft een Drop Tail Fit wat je stijl on point houdt tijdens je snowboard avonturen. Daarnaast zorgt de V-Science Breathable Lining System voor een constante, comfortabele temperatuur gedurende de dag. En met een water- & winddichtheid van 15.000 mm / 15.000 gm2 houdt deze jas je gegarandeerd droog. Bovendien kun je met de Zip Tech® iedere Volcom broek aan deze jas vast ritsen.

     

    Volcom

    True to this

    Geïnspireerd door creatieve geest, werd Volcom opgericht in 1991 en maakt producten voor de volhardende mensen die trouw zijn aan hun passies. 

    We zijn geboren om te jagen waar we trouw aan zijn. Het is niet dat we willen ... WE MOETEN. We hebben een visie die obstakels omzet in kansen, een creatieve moed om het onmogelijke te verleiden ... En het vreemde te omarmen.

    Ons te vertellen om verder te duwen ... Om het opnieuw te proberen. Eindeloos op zoek naar verheffing, zijn we allemaal verbonden door dezelfde interne kracht. Voor altijd achtervolgen we dat bedwelmende moment waarop onze visie wordt gerealiseerd ... De wereld om ons heen wordt stil ... En voor korte momenten zijn we meer dan levend. 

    Volcom, true to this.

     

    Merk erfgoed

    Richard Woolcott en Tucker Hall vertrokken op een snowboardreis die hun leven voor altijd zou veranderen. Tucker was net ontslagen van zijn werk, maar dat zou hem niet weerhouden zijn routine Tahoe-reis bij te wonen om Nathan Fletcher en Mark Gabriel te bezoeken. Na vier dagen vers poeder gereden te hebben, belde Richard het werk met het excuus dat ze ingesneeuwd waren en verlengde hij zijn verblijf. Gedurende meer dan een week werden ze elke ochtend wakker met veertig cm nieuwe sneeuw. Het was hun eerste echte ervaring met poeder rijden en de nieuwe obsessie zou daar niet stoppen. 

    Twee weken later nam Richard ontslag om wat vrije tijd te nemen en te snowboarden. Hij en Tucker hadden ook gesproken over het starten van een kledingbedrijf tijdens de Tahoe-reis, maar er werd niets echt afgerond. Later dat voorjaar kwamen de twee op het idee om een ​​bedrijf te starten rond de drie sporten die ze leuk vonden (snowboarden, skateboarden en surfen). Met een eerste $ 5.000 van Richard's vader begonnen ze het proces. Eerst kwam de naam, daarna kwam de steen en Volcom werd geboren. 

    Volcom was een familie van mensen die niet bereid waren de onderdrukking van de gevestigde manieren te accepteren. Dit was een tijd waarin op snowboarden en skateboarden werd neergekeken en de VS zich in een recessie bevond met rellen in LA en de Golfoorlog. Er hing verandering in de lucht. 

    Richard en Tucker reisden de wereld rond op wilde reizen met vrienden die zo veel mogelijk aan boardsporten deden.De zakelijke kant van dingen was minimaal. Het hoofdkantoor was gevestigd in Newport Beach in de slaapkamer van Richard en alle verkopen liepen uit de slaapkamer van Tucker in Huntington Beach. De twee wisten niets over het maken van kleding, maar dat deed er niet toe. Het ging allemaal over geest en creativiteit. De kledingverkopen voor het eerste jaar waren $2.600. 

    Sinds dat wilde begin heeft de Volcom Stone zich langzaam over de wereld verspreid. Het bedrijf is intern volwassen geworden, maar blijft dezelfde filosofie hanteren als waarmee het begon. Het Volcom-denken stroomt nu door zijn kunst, muziek, films, atleten en kleding .

     

    De Kernwaarden van Volcom


    Nr. 1
    Een Riding Company

    We sponsoren topskateboarders, snowboarders en surfers die allemaal worden ondersteund door een sterke marketinginfrastructuur.


    Nr. 2
    Product Gestuurd

    Wij ontwerpen, produceren en distribueren producten van topkwaliteit die innovatief en opwindend zijn.


    Nr. 3
    Langetermijn Visie

    We nemen altijd beslissingen voor de lange termijn op basis van kwaliteit en integriteit.


    Nr. 4
    Nieuwe Toekomst

    We beheren en zijn verantwoordelijk voor onze impact op het milieu, de mensen en gemeenschappen waarin we actief zijn. Duurzaamheid is de hoeksteen van een lang leven voor Volcom.


    Nr. 5
    Beste Werkgever

    Onze medewerkers zijn onze grootste troef en Volcom is de nummer één plek waar mensen die onze waarden delen willen werken.


    Nr. 6
    Leuk, Georganiseerd en Efficient 

    We hebben een strak schip en werken als een Zwitsers horloge terwijl we ernaar streven een leuke omgeving te behouden. We zoeken altijd naar manieren om onze werking te verbeteren.

    Volcom

    Napapijri werd geboren in 1987 in de schaduw van Europa's hoogste berg, de Mont Blanc. Een Italiaanse fabrikant van reistassen gaf daar nieuwe betekenis aan outdoor kleding, door innovatieve materialen en aandacht voor stijl te combineren. Hij liet zich inspireren door de geavanceerdheid van grootse expedities in de vorige eeuw en de dappere ontdekkingsreizigers die van hun levens unieke reizen maakten. Ons eerste product, de iconische Bering-tas, vatte dit alles samen in iets meer dan 60 cm lengte en werd direct een heel belangrijk artikel.

    Een Italiaans merk, met een soort Finse naam en een Noorse vlag als het logo... Vanaf het allereerste begin gedijde Napapijri op ‘grensoverschreidend’ gedrag: uitdagende labels, uitmuntende dozen, de onverwachte reis vervolgen naar de natuur en naar creativiteit.

    Onze iconische reis

    De ontwikkeling van het merk tot merk met een sterke aanwezigheid in de wereld van hoogwaardige vrijetijdskleding, wordt gefilterd door het creëren van een aantal artikelen waarmee we onze filosofie kunnen uit'dragen'. Geïnspireerd door onze band met de extreme landschappen van de polen, laten wij Eskimowijsheid onze inspiratie zijn voor de creatie van twee van onze meest iconische producten; door de anorak te transformeren tot een vertrouwde aanblik in het stedelijk landschap: Skidoo, en Rainforest.

    Onderzoek, mode, innovatie

    Elke campagne, elk artikel heeft een verhaal dat vooruit kijkt naar wat er komen gaat. Gesterkt door ons verleden, gaan we de toekomst met optimisme tegemoet en kijken we ernaar uit om nieuwe mogelijkheden, nieuwe vormen en nieuwe technologieën te ontdekken.

     


    Laagjes

    Het dragen van laagjes is een must als het aankomt op wintersportkleding. Het kiezen van de juiste laagjes zorgt ervoor dat je warm en droog blijft, dat het zweet wordt afgevoerd en dat je je comfortabel kunt bewegen op de piste. Wij hebben een blog voor je geschreven over het juist gebruiken van verschillen lagen kleding. Natuurlijk adviseren we je ook graag in de winkel over welke laagjes voor jouw wintersport het meest geschikt zijn.

    Wanneer je op werkdagen voor 15:00 uur besteld, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden met DHL For You. DHL For You levert op maandag t/m zaterdag. Zie onze leveringsvoorwaarden voor meer informatie omtrent verzending.

    Verzending binnen Nederland is gratis. De verzendkosten naar het buitenland kun je vinden bij onze verzendkosten. Eventuele retourkosten zijn voor eigen rekening. Je mag je bestelling natuurlijk ook kosteloos in de winkel retourneren.

Volcom Brighton Pullover – Caramel


Materiaal: V-Science 2-Layer Shell
Pasvorm: Drop Tail Fit
Waterdichtheid: 15.000 mm
Ademend vermogen: 15.000 gr/m2/24h
Voering: Medium
Capuchon: Niet afneembaar
Sneeuwvanger: Ja
Waterdichte ritsen: Ja
Getapete naden: Ja
Skipas houder: Ja

Productinformatie

De Volcom Brighton Pullover combineert stijl met prestaties. De V-Science 2-Layer Shell samen met de V-Science Stretch Oxford geeft je een robuuste protectie tegen de winterse elementen. De pasvorm heeft een Drop Tail Fit wat je stijl on point houdt tijdens je snowboard avonturen. Daarnaast zorgt de V-Science Breathable Lining System voor een constante, comfortabele temperatuur gedurende de dag. En met een water- & winddichtheid van 15.000 mm / 15.000 gm2 houdt deze jas je gegarandeerd droog. Bovendien kun je met de Zip Tech® iedere Volcom broek aan deze jas vast ritsen.

 

Volcom

True to this

Geïnspireerd door creatieve geest, werd Volcom opgericht in 1991 en maakt producten voor de volhardende mensen die trouw zijn aan hun passies. 

We zijn geboren om te jagen waar we trouw aan zijn. Het is niet dat we willen ... WE MOETEN. We hebben een visie die obstakels omzet in kansen, een creatieve moed om het onmogelijke te verleiden ... En het vreemde te omarmen.

Ons te vertellen om verder te duwen ... Om het opnieuw te proberen. Eindeloos op zoek naar verheffing, zijn we allemaal verbonden door dezelfde interne kracht. Voor altijd achtervolgen we dat bedwelmende moment waarop onze visie wordt gerealiseerd ... De wereld om ons heen wordt stil ... En voor korte momenten zijn we meer dan levend. 

Volcom, true to this.

 

Merk erfgoed

Richard Woolcott en Tucker Hall vertrokken op een snowboardreis die hun leven voor altijd zou veranderen. Tucker was net ontslagen van zijn werk, maar dat zou hem niet weerhouden zijn routine Tahoe-reis bij te wonen om Nathan Fletcher en Mark Gabriel te bezoeken. Na vier dagen vers poeder gereden te hebben, belde Richard het werk met het excuus dat ze ingesneeuwd waren en verlengde hij zijn verblijf. Gedurende meer dan een week werden ze elke ochtend wakker met veertig cm nieuwe sneeuw. Het was hun eerste echte ervaring met poeder rijden en de nieuwe obsessie zou daar niet stoppen. 

Twee weken later nam Richard ontslag om wat vrije tijd te nemen en te snowboarden. Hij en Tucker hadden ook gesproken over het starten van een kledingbedrijf tijdens de Tahoe-reis, maar er werd niets echt afgerond. Later dat voorjaar kwamen de twee op het idee om een ​​bedrijf te starten rond de drie sporten die ze leuk vonden (snowboarden, skateboarden en surfen). Met een eerste $ 5.000 van Richard's vader begonnen ze het proces. Eerst kwam de naam, daarna kwam de steen en Volcom werd geboren. 

Volcom was een familie van mensen die niet bereid waren de onderdrukking van de gevestigde manieren te accepteren. Dit was een tijd waarin op snowboarden en skateboarden werd neergekeken en de VS zich in een recessie bevond met rellen in LA en de Golfoorlog. Er hing verandering in de lucht. 

Richard en Tucker reisden de wereld rond op wilde reizen met vrienden die zo veel mogelijk aan boardsporten deden.De zakelijke kant van dingen was minimaal. Het hoofdkantoor was gevestigd in Newport Beach in de slaapkamer van Richard en alle verkopen liepen uit de slaapkamer van Tucker in Huntington Beach. De twee wisten niets over het maken van kleding, maar dat deed er niet toe. Het ging allemaal over geest en creativiteit. De kledingverkopen voor het eerste jaar waren $2.600. 

Sinds dat wilde begin heeft de Volcom Stone zich langzaam over de wereld verspreid. Het bedrijf is intern volwassen geworden, maar blijft dezelfde filosofie hanteren als waarmee het begon. Het Volcom-denken stroomt nu door zijn kunst, muziek, films, atleten en kleding .

 

De Kernwaarden van Volcom


Nr. 1
Een Riding Company

We sponsoren topskateboarders, snowboarders en surfers die allemaal worden ondersteund door een sterke marketinginfrastructuur.


Nr. 2
Product Gestuurd

Wij ontwerpen, produceren en distribueren producten van topkwaliteit die innovatief en opwindend zijn.


Nr. 3
Langetermijn Visie

We nemen altijd beslissingen voor de lange termijn op basis van kwaliteit en integriteit.


Nr. 4
Nieuwe Toekomst

We beheren en zijn verantwoordelijk voor onze impact op het milieu, de mensen en gemeenschappen waarin we actief zijn. Duurzaamheid is de hoeksteen van een lang leven voor Volcom.


Nr. 5
Beste Werkgever

Onze medewerkers zijn onze grootste troef en Volcom is de nummer één plek waar mensen die onze waarden delen willen werken.


Nr. 6
Leuk, Georganiseerd en Efficient 

We hebben een strak schip en werken als een Zwitsers horloge terwijl we ernaar streven een leuke omgeving te behouden. We zoeken altijd naar manieren om onze werking te verbeteren.

Volcom

Napapijri werd geboren in 1987 in de schaduw van Europa's hoogste berg, de Mont Blanc. Een Italiaanse fabrikant van reistassen gaf daar nieuwe betekenis aan outdoor kleding, door innovatieve materialen en aandacht voor stijl te combineren. Hij liet zich inspireren door de geavanceerdheid van grootse expedities in de vorige eeuw en de dappere ontdekkingsreizigers die van hun levens unieke reizen maakten. Ons eerste product, de iconische Bering-tas, vatte dit alles samen in iets meer dan 60 cm lengte en werd direct een heel belangrijk artikel.

Een Italiaans merk, met een soort Finse naam en een Noorse vlag als het logo... Vanaf het allereerste begin gedijde Napapijri op ‘grensoverschreidend’ gedrag: uitdagende labels, uitmuntende dozen, de onverwachte reis vervolgen naar de natuur en naar creativiteit.

Onze iconische reis

De ontwikkeling van het merk tot merk met een sterke aanwezigheid in de wereld van hoogwaardige vrijetijdskleding, wordt gefilterd door het creëren van een aantal artikelen waarmee we onze filosofie kunnen uit'dragen'. Geïnspireerd door onze band met de extreme landschappen van de polen, laten wij Eskimowijsheid onze inspiratie zijn voor de creatie van twee van onze meest iconische producten; door de anorak te transformeren tot een vertrouwde aanblik in het stedelijk landschap: Skidoo, en Rainforest.

Onderzoek, mode, innovatie

Elke campagne, elk artikel heeft een verhaal dat vooruit kijkt naar wat er komen gaat. Gesterkt door ons verleden, gaan we de toekomst met optimisme tegemoet en kijken we ernaar uit om nieuwe mogelijkheden, nieuwe vormen en nieuwe technologieën te ontdekken.

 


Laagjes

Het dragen van laagjes is een must als het aankomt op wintersportkleding. Het kiezen van de juiste laagjes zorgt ervoor dat je warm en droog blijft, dat het zweet wordt afgevoerd en dat je je comfortabel kunt bewegen op de piste. Wij hebben een blog voor je geschreven over het juist gebruiken van verschillen lagen kleding. Natuurlijk adviseren we je ook graag in de winkel over welke laagjes voor jouw wintersport het meest geschikt zijn.

Wanneer je op werkdagen voor 15:00 uur besteld, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden met DHL For You. DHL For You levert op maandag t/m zaterdag. Zie onze leveringsvoorwaarden voor meer informatie omtrent verzending. Verzending binnen Nederland is gratis. De verzendkosten naar het buitenland kun je vinden bij onze verzendkosten. Eventuele retourkosten zijn voor eigen rekening. Je mag je bestelling natuurlijk ook kosteloos in de winkel retourneren.

Volcom Brighton

Volcom

Brighton

€229,95
Volcom Brighton Pullover – Caramel
Maat : M Maat : L
Brighton
Brighton €229,95
Op voorraad
€229,95
SNELLE LEVERING
GRATIS VERZENDING BINNEN NL
DESKUNDIG ADVIES
SPECIALISME

    Volcom Brighton Pullover – Caramel


    Materiaal: V-Science 2-Layer Shell
    Pasvorm: Drop Tail Fit
    Waterdichtheid: 15.000 mm
    Ademend vermogen: 15.000 gr/m2/24h
    Voering: Medium
    Capuchon: Niet afneembaar
    Sneeuwvanger: Ja
    Waterdichte ritsen: Ja
    Getapete naden: Ja
    Skipas houder: Ja

    Productinformatie

    De Volcom Brighton Pullover combineert stijl met prestaties. De V-Science 2-Layer Shell samen met de V-Science Stretch Oxford geeft je een robuuste protectie tegen de winterse elementen. De pasvorm heeft een Drop Tail Fit wat je stijl on point houdt tijdens je snowboard avonturen. Daarnaast zorgt de V-Science Breathable Lining System voor een constante, comfortabele temperatuur gedurende de dag. En met een water- & winddichtheid van 15.000 mm / 15.000 gm2 houdt deze jas je gegarandeerd droog. Bovendien kun je met de Zip Tech® iedere Volcom broek aan deze jas vast ritsen.

     

    Volcom

    True to this

    Geïnspireerd door creatieve geest, werd Volcom opgericht in 1991 en maakt producten voor de volhardende mensen die trouw zijn aan hun passies. 

    We zijn geboren om te jagen waar we trouw aan zijn. Het is niet dat we willen ... WE MOETEN. We hebben een visie die obstakels omzet in kansen, een creatieve moed om het onmogelijke te verleiden ... En het vreemde te omarmen.

    Ons te vertellen om verder te duwen ... Om het opnieuw te proberen. Eindeloos op zoek naar verheffing, zijn we allemaal verbonden door dezelfde interne kracht. Voor altijd achtervolgen we dat bedwelmende moment waarop onze visie wordt gerealiseerd ... De wereld om ons heen wordt stil ... En voor korte momenten zijn we meer dan levend. 

    Volcom, true to this.

     

    Merk erfgoed

    Richard Woolcott en Tucker Hall vertrokken op een snowboardreis die hun leven voor altijd zou veranderen. Tucker was net ontslagen van zijn werk, maar dat zou hem niet weerhouden zijn routine Tahoe-reis bij te wonen om Nathan Fletcher en Mark Gabriel te bezoeken. Na vier dagen vers poeder gereden te hebben, belde Richard het werk met het excuus dat ze ingesneeuwd waren en verlengde hij zijn verblijf. Gedurende meer dan een week werden ze elke ochtend wakker met veertig cm nieuwe sneeuw. Het was hun eerste echte ervaring met poeder rijden en de nieuwe obsessie zou daar niet stoppen. 

    Twee weken later nam Richard ontslag om wat vrije tijd te nemen en te snowboarden. Hij en Tucker hadden ook gesproken over het starten van een kledingbedrijf tijdens de Tahoe-reis, maar er werd niets echt afgerond. Later dat voorjaar kwamen de twee op het idee om een ​​bedrijf te starten rond de drie sporten die ze leuk vonden (snowboarden, skateboarden en surfen). Met een eerste $ 5.000 van Richard's vader begonnen ze het proces. Eerst kwam de naam, daarna kwam de steen en Volcom werd geboren. 

    Volcom was een familie van mensen die niet bereid waren de onderdrukking van de gevestigde manieren te accepteren. Dit was een tijd waarin op snowboarden en skateboarden werd neergekeken en de VS zich in een recessie bevond met rellen in LA en de Golfoorlog. Er hing verandering in de lucht. 

    Richard en Tucker reisden de wereld rond op wilde reizen met vrienden die zo veel mogelijk aan boardsporten deden.De zakelijke kant van dingen was minimaal. Het hoofdkantoor was gevestigd in Newport Beach in de slaapkamer van Richard en alle verkopen liepen uit de slaapkamer van Tucker in Huntington Beach. De twee wisten niets over het maken van kleding, maar dat deed er niet toe. Het ging allemaal over geest en creativiteit. De kledingverkopen voor het eerste jaar waren $2.600. 

    Sinds dat wilde begin heeft de Volcom Stone zich langzaam over de wereld verspreid. Het bedrijf is intern volwassen geworden, maar blijft dezelfde filosofie hanteren als waarmee het begon. Het Volcom-denken stroomt nu door zijn kunst, muziek, films, atleten en kleding .

     

    De Kernwaarden van Volcom


    Nr. 1
    Een Riding Company

    We sponsoren topskateboarders, snowboarders en surfers die allemaal worden ondersteund door een sterke marketinginfrastructuur.


    Nr. 2
    Product Gestuurd

    Wij ontwerpen, produceren en distribueren producten van topkwaliteit die innovatief en opwindend zijn.


    Nr. 3
    Langetermijn Visie

    We nemen altijd beslissingen voor de lange termijn op basis van kwaliteit en integriteit.


    Nr. 4
    Nieuwe Toekomst

    We beheren en zijn verantwoordelijk voor onze impact op het milieu, de mensen en gemeenschappen waarin we actief zijn. Duurzaamheid is de hoeksteen van een lang leven voor Volcom.


    Nr. 5
    Beste Werkgever

    Onze medewerkers zijn onze grootste troef en Volcom is de nummer één plek waar mensen die onze waarden delen willen werken.


    Nr. 6
    Leuk, Georganiseerd en Efficient 

    We hebben een strak schip en werken als een Zwitsers horloge terwijl we ernaar streven een leuke omgeving te behouden. We zoeken altijd naar manieren om onze werking te verbeteren.

    Volcom

    Napapijri werd geboren in 1987 in de schaduw van Europa's hoogste berg, de Mont Blanc. Een Italiaanse fabrikant van reistassen gaf daar nieuwe betekenis aan outdoor kleding, door innovatieve materialen en aandacht voor stijl te combineren. Hij liet zich inspireren door de geavanceerdheid van grootse expedities in de vorige eeuw en de dappere ontdekkingsreizigers die van hun levens unieke reizen maakten. Ons eerste product, de iconische Bering-tas, vatte dit alles samen in iets meer dan 60 cm lengte en werd direct een heel belangrijk artikel.

    Een Italiaans merk, met een soort Finse naam en een Noorse vlag als het logo... Vanaf het allereerste begin gedijde Napapijri op ‘grensoverschreidend’ gedrag: uitdagende labels, uitmuntende dozen, de onverwachte reis vervolgen naar de natuur en naar creativiteit.

    Onze iconische reis

    De ontwikkeling van het merk tot merk met een sterke aanwezigheid in de wereld van hoogwaardige vrijetijdskleding, wordt gefilterd door het creëren van een aantal artikelen waarmee we onze filosofie kunnen uit'dragen'. Geïnspireerd door onze band met de extreme landschappen van de polen, laten wij Eskimowijsheid onze inspiratie zijn voor de creatie van twee van onze meest iconische producten; door de anorak te transformeren tot een vertrouwde aanblik in het stedelijk landschap: Skidoo, en Rainforest.

    Onderzoek, mode, innovatie

    Elke campagne, elk artikel heeft een verhaal dat vooruit kijkt naar wat er komen gaat. Gesterkt door ons verleden, gaan we de toekomst met optimisme tegemoet en kijken we ernaar uit om nieuwe mogelijkheden, nieuwe vormen en nieuwe technologieën te ontdekken.

     


    Laagjes

    Het dragen van laagjes is een must als het aankomt op wintersportkleding. Het kiezen van de juiste laagjes zorgt ervoor dat je warm en droog blijft, dat het zweet wordt afgevoerd en dat je je comfortabel kunt bewegen op de piste. Wij hebben een blog voor je geschreven over het juist gebruiken van verschillen lagen kleding. Natuurlijk adviseren we je ook graag in de winkel over welke laagjes voor jouw wintersport het meest geschikt zijn.

    Wanneer je op werkdagen voor 15:00 uur besteld, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden met DHL For You. DHL For You levert op maandag t/m zaterdag. Zie onze leveringsvoorwaarden voor meer informatie omtrent verzending. Verzending binnen Nederland is gratis. De verzendkosten naar het buitenland kun je vinden bij onze verzendkosten. Eventuele retourkosten zijn voor eigen rekening. Je mag je bestelling natuurlijk ook kosteloos in de winkel retourneren.

Volcom Brighton Pullover – Caramel


Materiaal: V-Science 2-Layer Shell
Pasvorm: Drop Tail Fit
Waterdichtheid: 15.000 mm
Ademend vermogen: 15.000 gr/m2/24h
Voering: Medium
Capuchon: Niet afneembaar
Sneeuwvanger: Ja
Waterdichte ritsen: Ja
Getapete naden: Ja
Skipas houder: Ja

Productinformatie

De Volcom Brighton Pullover combineert stijl met prestaties. De V-Science 2-Layer Shell samen met de V-Science Stretch Oxford geeft je een robuuste protectie tegen de winterse elementen. De pasvorm heeft een Drop Tail Fit wat je stijl on point houdt tijdens je snowboard avonturen. Daarnaast zorgt de V-Science Breathable Lining System voor een constante, comfortabele temperatuur gedurende de dag. En met een water- & winddichtheid van 15.000 mm / 15.000 gm2 houdt deze jas je gegarandeerd droog. Bovendien kun je met de Zip Tech® iedere Volcom broek aan deze jas vast ritsen.

 

Volcom

True to this

Geïnspireerd door creatieve geest, werd Volcom opgericht in 1991 en maakt producten voor de volhardende mensen die trouw zijn aan hun passies. 

We zijn geboren om te jagen waar we trouw aan zijn. Het is niet dat we willen ... WE MOETEN. We hebben een visie die obstakels omzet in kansen, een creatieve moed om het onmogelijke te verleiden ... En het vreemde te omarmen.

Ons te vertellen om verder te duwen ... Om het opnieuw te proberen. Eindeloos op zoek naar verheffing, zijn we allemaal verbonden door dezelfde interne kracht. Voor altijd achtervolgen we dat bedwelmende moment waarop onze visie wordt gerealiseerd ... De wereld om ons heen wordt stil ... En voor korte momenten zijn we meer dan levend. 

Volcom, true to this.

 

Merk erfgoed

Richard Woolcott en Tucker Hall vertrokken op een snowboardreis die hun leven voor altijd zou veranderen. Tucker was net ontslagen van zijn werk, maar dat zou hem niet weerhouden zijn routine Tahoe-reis bij te wonen om Nathan Fletcher en Mark Gabriel te bezoeken. Na vier dagen vers poeder gereden te hebben, belde Richard het werk met het excuus dat ze ingesneeuwd waren en verlengde hij zijn verblijf. Gedurende meer dan een week werden ze elke ochtend wakker met veertig cm nieuwe sneeuw. Het was hun eerste echte ervaring met poeder rijden en de nieuwe obsessie zou daar niet stoppen. 

Twee weken later nam Richard ontslag om wat vrije tijd te nemen en te snowboarden. Hij en Tucker hadden ook gesproken over het starten van een kledingbedrijf tijdens de Tahoe-reis, maar er werd niets echt afgerond. Later dat voorjaar kwamen de twee op het idee om een ​​bedrijf te starten rond de drie sporten die ze leuk vonden (snowboarden, skateboarden en surfen). Met een eerste $ 5.000 van Richard's vader begonnen ze het proces. Eerst kwam de naam, daarna kwam de steen en Volcom werd geboren. 

Volcom was een familie van mensen die niet bereid waren de onderdrukking van de gevestigde manieren te accepteren. Dit was een tijd waarin op snowboarden en skateboarden werd neergekeken en de VS zich in een recessie bevond met rellen in LA en de Golfoorlog. Er hing verandering in de lucht. 

Richard en Tucker reisden de wereld rond op wilde reizen met vrienden die zo veel mogelijk aan boardsporten deden.De zakelijke kant van dingen was minimaal. Het hoofdkantoor was gevestigd in Newport Beach in de slaapkamer van Richard en alle verkopen liepen uit de slaapkamer van Tucker in Huntington Beach. De twee wisten niets over het maken van kleding, maar dat deed er niet toe. Het ging allemaal over geest en creativiteit. De kledingverkopen voor het eerste jaar waren $2.600. 

Sinds dat wilde begin heeft de Volcom Stone zich langzaam over de wereld verspreid. Het bedrijf is intern volwassen geworden, maar blijft dezelfde filosofie hanteren als waarmee het begon. Het Volcom-denken stroomt nu door zijn kunst, muziek, films, atleten en kleding .

 

De Kernwaarden van Volcom


Nr. 1
Een Riding Company

We sponsoren topskateboarders, snowboarders en surfers die allemaal worden ondersteund door een sterke marketinginfrastructuur.


Nr. 2
Product Gestuurd

Wij ontwerpen, produceren en distribueren producten van topkwaliteit die innovatief en opwindend zijn.


Nr. 3
Langetermijn Visie

We nemen altijd beslissingen voor de lange termijn op basis van kwaliteit en integriteit.


Nr. 4
Nieuwe Toekomst

We beheren en zijn verantwoordelijk voor onze impact op het milieu, de mensen en gemeenschappen waarin we actief zijn. Duurzaamheid is de hoeksteen van een lang leven voor Volcom.


Nr. 5
Beste Werkgever

Onze medewerkers zijn onze grootste troef en Volcom is de nummer één plek waar mensen die onze waarden delen willen werken.


Nr. 6
Leuk, Georganiseerd en Efficient 

We hebben een strak schip en werken als een Zwitsers horloge terwijl we ernaar streven een leuke omgeving te behouden. We zoeken altijd naar manieren om onze werking te verbeteren.

Volcom

Napapijri werd geboren in 1987 in de schaduw van Europa's hoogste berg, de Mont Blanc. Een Italiaanse fabrikant van reistassen gaf daar nieuwe betekenis aan outdoor kleding, door innovatieve materialen en aandacht voor stijl te combineren. Hij liet zich inspireren door de geavanceerdheid van grootse expedities in de vorige eeuw en de dappere ontdekkingsreizigers die van hun levens unieke reizen maakten. Ons eerste product, de iconische Bering-tas, vatte dit alles samen in iets meer dan 60 cm lengte en werd direct een heel belangrijk artikel.

Een Italiaans merk, met een soort Finse naam en een Noorse vlag als het logo... Vanaf het allereerste begin gedijde Napapijri op ‘grensoverschreidend’ gedrag: uitdagende labels, uitmuntende dozen, de onverwachte reis vervolgen naar de natuur en naar creativiteit.

Onze iconische reis

De ontwikkeling van het merk tot merk met een sterke aanwezigheid in de wereld van hoogwaardige vrijetijdskleding, wordt gefilterd door het creëren van een aantal artikelen waarmee we onze filosofie kunnen uit'dragen'. Geïnspireerd door onze band met de extreme landschappen van de polen, laten wij Eskimowijsheid onze inspiratie zijn voor de creatie van twee van onze meest iconische producten; door de anorak te transformeren tot een vertrouwde aanblik in het stedelijk landschap: Skidoo, en Rainforest.

Onderzoek, mode, innovatie

Elke campagne, elk artikel heeft een verhaal dat vooruit kijkt naar wat er komen gaat. Gesterkt door ons verleden, gaan we de toekomst met optimisme tegemoet en kijken we ernaar uit om nieuwe mogelijkheden, nieuwe vormen en nieuwe technologieën te ontdekken.

 


Laagjes

Het dragen van laagjes is een must als het aankomt op wintersportkleding. Het kiezen van de juiste laagjes zorgt ervoor dat je warm en droog blijft, dat het zweet wordt afgevoerd en dat je je comfortabel kunt bewegen op de piste. Wij hebben een blog voor je geschreven over het juist gebruiken van verschillen lagen kleding. Natuurlijk adviseren we je ook graag in de winkel over welke laagjes voor jouw wintersport het meest geschikt zijn.

Wanneer je op werkdagen voor 15:00 uur besteld, wordt je bestelling dezelfde dag nog verzonden met DHL For You. DHL For You levert op maandag t/m zaterdag. Zie onze leveringsvoorwaarden voor meer informatie omtrent verzending. Verzending binnen Nederland is gratis. De verzendkosten naar het buitenland kun je vinden bij onze verzendkosten. Eventuele retourkosten zijn voor eigen rekening. Je mag je bestelling natuurlijk ook kosteloos in de winkel retourneren.